Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със съединителя

    Значи проблема е следния: педала на съединителя ми залепна в долно положение и не можех да включа на никоя предавка. След като ми казаха , че евентуално може да е от нивото на спирачна течност(щото ми светеше лампата) аз долях и сега от време на време включва , но с много зор . Да не би да трябва някакво обезвъзсушаване или нещо друго не е наред?
    Моля помагайте , че ще избуша пода от натискане за да превяключвам скоростите.Благодаря!
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

  • #2
    Здрасти колега Провери си помпите на съединителя, наистина може да се наложи обезвъздушаване, но може да е заминала някоя от помпите. Аз имах същия проблем преди години с първата ми 155. Една сутрин, преди тръгване за работа, педала на съединителя беше залепнал за пода. От немай къде го издърпах с ръка нагоре, и макар да се усещаше, че има проблеми с включването, някак се оправих (трябваше да мина около 170км онази нощ...) После смених и двете помпи (втората замина заради проблема с първата...) и всичко беше ОК.
    А, и си провери личните - you've got a message
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • #3
      ок!
      Но как да разбера коя помпа е заминала. Пък и сега като гледах на описанието има само една помпа а другото се води някакъв контролен цилиндър на съединителя. И още нещо откеде се обезвъсдушава системата?
      И ти имаш Л.С.
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от gaiska
        ок!
        Но как да разбера коя помпа е заминала. Пък и сега като гледах на описанието има само една помпа а другото се води някакъв контролен цилиндър на съединителя. И още нещо откеде се обезвъсдушава системата?
        И ти имаш Л.С.
        Като видиш от коя тече спирачна течност . Най-често се разтича от цилиндърчето. За обезвъздушаването си има пробка на цилиндърчето.
        Alfa Romeo 155 1.8TS
        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

        Comment


        • #5
          А това , че тече течност означава ли , че цилиндърчето е за смяна?
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

          Comment


          • #6
            и ако е за смяна цилиндърчето има ли нещо особено в смяната му?
            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от gaiska
              и ако е за смяна цилиндърчето има ли нещо особено в смяната му?
              Колега провери помпите на съединителя.До колкото знам сменя се цялата помпа.успех.Драсни един пост да кажеш какво става.
              АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
              FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

              Comment


              • #8
                колко помпи има съединителя и къде се намират, че аз знам само за тази в купето
                Поздрави!
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                Comment


                • #9
                  Другата ти е на скоростната кутия(намериш ли вилката ще видиш и помпата)надигни внимателно маншончетата на ВЪНШНАТА И ВЪТРЕШНА помпа.След като се губи течност трябва да потече от някъде.
                  Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                  Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                  Comment


                  • #10
                    Утре ще пиша какво съм направил
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от chokoladka_73
                      Първоначално публикувано от gaiska
                      и ако е за смяна цилиндърчето има ли нещо особено в смяната му?
                      Колега провери помпите на съединителя.До колкото знам сменя се цялата помпа.успех.Драсни един пост да кажеш какво става.
                      Само да вметна , че за долната помпа (върху скоростите) съм си купувал само гумички.
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • #12
                        Най- лошото е , че незнам с коя да започна,а пък за този клапан върху скоростите трябва да сваля доста работи отпред за да стигна до него. Иначе имам един клапан и една помпа от старата ми алфа , но незнам дали ще са още работоспособни.
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                        Comment


                        • #13
                          Значи това върху скоростната кутия е цилиндър и точно него смених , но с много зор. Много разхвърляне отпред за да стигна до него. Общо 5 часа работа. Днес я пробвах и всичко е ок! Струваше ми 53 лв с мой труд
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                          Comment


                          • #14
                            Евала брато. щом сам се оправяш ....но си дал маи доста парички за части!
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #15
                              С оправянето е зир щото беше доста студено. Иаз мисля , че това чудо наречено цилиндър ми излезе скъпичко , но кво да правя. Лошото е , че ходих да го купувам когато колата беше разглобена и нямаше време да търся. В началото си мислех , че цилиндъра от старата ми Алфа 92 година ще пасне , но ушите му за захващане и отвора за тръбопровода за течността са на различни места!
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                              Comment

                              Working...
                              X